BROŃ PREPPERSA

Jak ważna w przetrwaniu człowieka jest broń chyba nie muszę pisać, w obliczu katastrofy nasze przetrwanie będzie zależało nie tylko od zebranych zapasów, to czy przetrwamy może zależeć również od tego czy zgromadzone zapasy preppers będzie potrafił ochronić przed innymi. Choć wg mojej koncepcji bycie preppersem powinno być anonimowe, ponieważ anonimowość daje nam bezpieczeństwo przed innymi, klęska głodu zmienia najbardziej człowieka i nawet najbliżsi znajomi mogą zrobić Ci krzywdę i twojej rodziny dla twoich zapasów. 
Broń w przetrwaniu to nie tylko obrona, ale również skuteczne polowanie w Polsce broń palna bez pozwolenia jest nie do zdobycia, natomiast broń biała to już inna historia na oddzielny post. 
Alternatywą dla polskiego preppersa może być broń czarno prochowa kolekcjonerska, na którą zezwolenia nie trzeba. Jednak w przetrwaniu jak i w survivalu raczej się słabo spisze.
Dużo myślałem i mam koncepcje, choć nie wiem czy to legalne tego jeszcze się nie upewniłem. 

Wiatrówka dla preppersa w Polsce wydaje się idealnym rozwiązaniem, na rynku jest ich wiele rodzajów, np te ładowane siłą mięśni albo na naboje CO2. Zwierzyny poza wiewiórką pewnie nie upolujesz, ale i ta dla przetrwania może być cennym źródłem energii. Dla samoobrony mogą służyć te przypominające pistolet, zdarza się że wyjęcie atrapy odstraszy napastnika, a i ostrzelanie z ołowiu wiatrówki bywa nieprzyjemne.

Na koniec przedstawiam trzy filmy, jak łatwym domowym sposobem można zwiększyć siłę rażenia śrutu wiatrówki.